Opstartsmøde Idrætsrådet d. 25.03.14 kl. 16:30-19:00, lokale R271 i Rendsburggade

 

Dagsorden
i. Velkomst og valg af referent (sekretær Anders er fraværende) (5min)
ii. Godkendelse af referat fra sidste møde og dagsorden (5min)
iii. Nyt fra semestre og udvalg (20min)
iv. Opfølgning på opgaver m.m. (se bilag A Vedtægter og B Forretningsorden) (75min)
v.  Evt. (30min)

 

Tilstede til mødet (+/-)

1. Tone Sofie Mørch, 6.sem (formand)

2. Gry Ransdal Hansen, 4.sem (næstformand)

3. Anders Boutrup Pedersen, 4.sem (sekretær) – afbud frem til kl. 18:15

4. Mikkel Svindt, 6.sem (kasserer)

5. Thomas Odgaard, 6.sem (PR)

Menige medlemmer af bestyrelsen

6. Esben Röck, 2.sem

7. Malthe Krogh Kirkeby, 2.sem

8. (2.sem)

9. Jakob Andersen Molbech, 4.sem

10. (8.sem)

11. (8.sem)

12. (8.sem)

13. (10.sem)

14. (10.sem)

15. (10.sem)

 

i.                     Velkomst og valg af referent (Tone – 5min.)

ii.                   Godkendelse af referat og dagsorden (Tone – 5min.)

 

 

 

 

iii. Nyt fra (20min.)

2.sem

4.sem

6.sem

8.sem

10.sem

Diverse råd/nævn

 


iv. Opfølgning på opgaver 

1.      Vedtægter (til diskussion se bilag A Vedtægter – 35min.)

·         Mødefrekvens og varighed

·         Brug af hjemmeside og facebook skal skrives ind?

·         Vision og strategi for forårs semesteret

 

2.      Forretningsorden (til diskussion se bilag B Forretningsorden – 40min.)

·         Definition af opgaver i formandskabet

o   Formand

o   Næstformand

o   Sekretær

o   Kasserer

o   PR

·         Menige medlemmer – status på medlemmer fra manglende semesterrepræsentanter

v. Evt.

*Status på budget efter ansøgning hos Dekanen (uddelegeret til Theis 6.sem v.Tone)


*Mad: Vi bestiller pizza denne gang, men der skal overvejes fremtidig løsning i forhold til budget

 


Punkter til Dagsordenen kan fremsendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest d.23.03.14